Sunday 14 August 2016

Pasangan matawang GBPUSD Jatuh Teruk!

Pasangan matawang GBPUSD telah jatuh teruk memecahkan rekod lama yang pernah direkodkan pada Januari 2009 dengan harga 1.3509. Kini, pasangan matawang telah berada pada rekod harga 1.2902. Antara faktor kepada kejatuhan nilai matawang GBP kepada USD adalah kesan daripada Brexit Referendum yang mana rakyat British memilih untuk tidak lagi mahu berada didalam Kesatuan Eropah atas dasar kepentingan negara mereka.

Lantas daripada itu, keyakinan pelabur-pelabur sedikit sebanyak telah tergugat daripada tindakan itu dan dunia telah menyaksikan matawang British telah jatuh. Ia ditambahkan lagi apabila Pusat Bank England telah menurunkan kadar faedah daripada 0.50% kepada 0.25%. 

Ia telah menjadi tanda yang jelas bahawa British sedang menuju kepada kegawatan ekonomi. Walau bagaimanapun, British sangat terkenal dengan kebolehannya untuk menyelesaikan masalah dan mari kita bersama-sama mengikuti perkembangan mereka.

Share:

2 comments :

  1. Halo, boleh saya minta kontak anda? bila anda berkenan, saya ingin mendiskusikan kerja sama. Terimakasih

    ReplyDelete
  2. 그리고 가장 중요한 것은, 그들이 100 % 신뢰할 수있는 정직한 카지노 슬롯사이트 사이트입니다. 바카라사이트 높은 품질의 카지노 게임, 관대 한 보너스와 프로모션, 우수한 고객 서비스의 넓은 범위를 제공합니다. 그렇다면 당신은 바카라사이트, 안전하고 신뢰할 수있는 온라인 카지노를 찾고 좋은 옵션입니다. 한국 최고의 온라인 카지노사이트 게임을 즐기려면 온라인 카지노 주소가 있어야 합니다.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

Live Forex Rates

Pages

Currency Exchange Rate